23 september

Igår kväll jobbade jag extra så det blev lite extra pengar. Tror dock jag ska spara dem så jag kan shoppa lite om ett tag.
Något som jag verkligen behöver är ett par nya löparskor. Men väntar nog ett par veckor till.
Jobbet flyter på. Morgonpromenader med Gabbis när han sover och några timmars ledigt efter det. Sen soccer eller tennis med de större efter skolan.
Springer minst 5 km varje dag och det känns bra förutom min stora blodblåsa som jag har på höger stortå. Ska man ta hål på dem?
Slutar vid fyra idag så då ska jag springa milen.
Vädret här är varmt och lite moln men mest sol.
Hoppas allt är bra med alla där hemma


tack för pratstunden innan Joacim. du är guld


you stay classy san diego

jag saknar dig!!


Kommentarer
Anna

Härligt att höra om allt förutom blodblåsan. Det är hemskt! Hoppas vi kan ses snart, exakt vart var det du var nu igen? Dåligt minne nu för tiden...haha

2009-09-24 @ 03:27:38
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0