25 september

I onsdags kväll var jag, Tim och barnen och åt glass. När vi kom hem var jag så trött att jag gick ner i mitt rum, läste och lyssnade på musik. Sen vaknar jag vid 00 av att Tim knackar på min dörr. Han säger då att Ulrika har åkt till sjukhuset med den mellersta killen. Han hade börjat spy på kvällen och sen fått krupp.
Han hade inte lugnat ner sig så var tvungen att åka in. Tim ville då att jag skulle börja jobba halv sju dagen därpå. Och självklart vill man ställa upp.
Men klockan 02 knackar det igen.. och Tim säger då att han också måste åka iväg till sjukhuset för att W inte andas själv alls och måste transporteras till ett annat sjukhus.
Jag fick då gå upp och lägga mig i föräldrarnas säng med Oliver och försöka lugna ner honom och förklara varför alla utan jag och Gabbis var borta.
Vi lyckades till slut somna och sen kom Tim hem igen och jag kunde gå ner och lägga mig.
Igår var det jobb så gott som hela dagen mellan 7.30-21.00.. men allt för att underlätta för dem.
W andas fortfarande inte av sig själv och måste fortfarande ha en tub som hjälper honom. Sen har han hur mycket slangar som helst i armarna och det var hemskt att se när Tim visade en bild. Och alla maskiner som står runt omkring.
Idag är det jobb mellan 8-12 till att börja med, sen från 15 till nånting. Så när jag har min lediga tid där mellan 12-15 så ska jag ut och springa och rensa huvudet lite. Hade ingen tid till mig själv alls igår.
Idag lär det blir två varv runt Tod´s Point, känner att jag behöver det.
Nepp nu vaknar nog Gabbis snart från sin nap

You stay classy San Diego


Kommentarer
Anna

nej vad läskigt...jag hade blivit sjukt rädd om det hände med barnen jag tar hand om. Jag har redan fått massa känslor för barnen i min familj. Men hoppas allt har blivit bättre nu. Tror du att du kan ses i helgen på söndag i Bridgeport? Skulle vara jätte roligt, min "mamma" sa att hon kunde köra mig dit.

2009-09-25 @ 18:25:35
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0