27 september

Det blev ingen fest igår. Vi åkte på bio och såg The Surrogates och den var bra. Men det var en sån där film som Joacim skulle behöva förklara för mig, haha.
Filmen började 23.50 så jag var lagom trött innan den började. Men det var inte jag som somnade i alla fall, för det gjorde Joshs kusin och kompis. Hans kusin började snarka så högt att jag inte hörde vad de sa i filmen..

Eftersom jag är värdelös på att hitta saker på internet har jag börjat fundera på om man ska ta ett par Silverbay helger ändå så man blir av med det där pluggandet. Det verkar inte så krävande ändå.
Ska prata med Ulrika om det imon.

Idag regnar det konstigt nog och jag vaknade vid tolv. Har inte sovit så länge här än, så det var välbehövligt.
Dagen kommer att bjuda på en film i sängen och sen åka iväg och äta och shoppa med Toby och Josh. Och ni ska veta att de shoppar mycket mer än vad jag gör, konstigt nog. Och än så länge har jag "bara" köpt två par skor här. Eller ett par riktiga skor och ett par sommarskor som går sönder efter någon månad.
Vet inte om det blir ett par löparskor idag eller om jag ska vänta ett par veckor.
De jag har nu är faktiskt väldigt slitna, tom så att man ser det vita under dem på vissa ställen.

Nu ska jag sätta i en film och halvsova

Mamma, Pappa, Lisa, Joacim, Sigge och Liam - jag saknar er väldigt mycket! 11 veckor kvar



you stay classy san diego


Kommentarer
Elina

Hej syster!

Jag såg din blogg nu! :) hoppas du har det bra!

Jag saknar dig!

Längtar tills du kommer hem!

Puss jag älskar dig (L)

2009-09-28 @ 14:15:28
Anonym

Jag saknar dig också, älskade syster <3

2009-09-29 @ 18:55:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0