8 september

Ännu en jobbvecka har börjat. Imorgon börjar även William i skolan, eller det är först inskolning denna veckan men sen börjar han också på riktigt. Då blir det bara Gabbis kvar här hemma och Ulrika och jag tar hand om honom tillsammans så det är lugnt.

Igår jobbade jag kväll, mellan 19 - typ 21.30. När killarna hade somnat tittade jag på One tree hill och Gossip girl. Fick veta att det är säsongspremiär nästa vecka, weeei!

Idag var det som sagt jobb. 8.15-13, 15-18. Tvättade barnens kläder idag, men det är kanonsmidigt. Man lägger allt i samma och trycker på två knappar, sen får man vänta 50 min tills den är klar. Sen slänga in allt i torktumlaren i 40 min och sen vika ihop allt. Sjukt smidigt.
Efter jobbet åkte jag som vanligt till gymmet. Har tränigsvärk från igår. Körde mitt första benpass igår. Känns så omotiverande att köra sånt när jag inte har något direkt mål.
Men imon blir det Bootcamp på kvällen, det består av ca 50 min cardio så det lär kännas! Najs!
Crosstrainern har varit min vän under två veckor och kommer vara det under resterande veckor här i USA. 30-40 min och dagen.

På lördag ska jag och Josh åka och träna på tracks, ÄNTLIGEN! Köra mycket löpskolning och komma in i det, men ska också ta på mig spikskorna och springa allt jag har. Det är världens bästa känsla.

Ische, jag saknar dig enormt mycket. Du vet vad du har lovat mig tompis.

Nu ska jag läsa ett par kapitel i Love the one you´re with

You stay classy San Diego




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0