9 september

i thought that this was a good day.
allt gick kanon. jag och gabbis var på music-class och hade trevligt. sen hade vi en playdate med sarah och miles.
sen skulle jag och de äldre killarna åka på tennis. man ser verkligen ingenting bakåt när man backar med den stora land rovern.. så jag lyckades backa in i deras grind så den gick lite halvt sönder. mådde så sjukt dåligt efter det. det var första gången jag gjorde nått sånt. jag vill ha mammas clio!
men ulrika förstod mig för hon tycker själv det är jättesvårt och hennes första backnigsolycka var också med denna bilen så.

sen när jag och killarna kom hem från tennisen var jag ledig. då hade jag och ulrika vårt weekly meeting. då ska vi diskutera hur allting går och så. sen kom vi till det där med julen. de ska nämligen fira jul i indiana hos min värdpappas föräldrar. men där är det verkligen fullt hus och det finns ingen plats för mig. det är okej för mig så det är inte det. men då gav hon mig fyra alternativ och detta gör mig frustrerad för jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra. jag hatar att få för många alternativ att välja mellan. beslutsångest..
1. de betalar en tur- och returbiljett till sverige, får det som en betald arbetsvecka.
2. åka på semester någonstans med någon
3. försöka hitta en annan familj att fira med
4. eller att mina föräldrar kommer hit då

Jag känner inte att jag har råd med att åka utomlands just då och jag vill ändå fira jul på ntåt sätt. det skulle kännas för konstigt att hoppa över det helt! sen känns det konstigt att hoppa in i en random familj och fira jul.
jag vet även att mina föräldrar inte kan lämna nässjö över jul.
och jag har väldigt blandade känslor över att åka hem.. jag vill egentligen inte det men ändå vill.
jag vill hem och träffa sigge, mamma, pappa, liam, noah och lisa. det är vad jag saknar mest. skulle va underbart att få träffa alla igen men det skulle nog vara väldigt svårt att åka tillbaka. men jag älskar mitt liv här i usa så.. usch det är riktigt svårt!
hjälp mig!

you stay classy san diego



Kommentarer
Lisa

Malin kom hem till mig över Jul, snälla :)

2009-09-11 @ 10:43:20
Anna

Gud vad jobbigt, jag hatar också att ta beslut och det där var ju inte ett litet beslut heller. Vad säger magen, den brukar ha rätt. Annars kanske du kan få fira jul hos någon annan familj i området. Vet inte hur min familjs jul ser ut men det kanske går där :)

2009-09-11 @ 16:56:59
URL: http://nygardh.blogg.se/
malin

jag kommer hem älskade lisa :)

åh vad söt du är anna! njut av din helg hemma nu så ses vi snart :D

2009-09-11 @ 19:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0