helgen

I fredags var jag ledig på kvällen. Dp blev det gymmet med Lotta och sen slappade jag.
Igår var jag, tobias och marieke i NYC och shoppade.
De orkade inte med mitt tempo och blev trötta ganska fort, haha.
Tänkte att jag skulle tagit massa bilder igår, men det blev bara tre stycken. Och alla var inne på Grand Central och blev jättedåliga..

Idag har jag varit en sväng på gymmet igen. Sen gick jag med familjen till några av grannarna som hade byggt ett nytt hus. Det var gigantiskt och jag bestämde mig för att jag ska köpa det när de ska flytta.
Mamma, du hade älskat föräldrarnas badrum! Det var jättestort och jättehögt i tak!
Efter det gick jag, Ulrika och hennes mamma som är på besök till The Beach House och åt middag.
Sen satt jag och pratade med Ulrikas mamma ett tag i köket medans jag målade naglarna. Sen poppade jag lite popcorn och gick ner till mitt tv-rum. Konstigt nog fanns det inget kul på tv:n ikväll..

Imon blir det att ligga i solen några timmar, sen gymmet med Lotta och sen jobb på kvällen.

You stay classy San Diego


Kommentarer
Anna

Åh shopping i NYC låter inte helt fel du. är det fortfarande fint väder och varmt i connecticut? Vi ses snart :D Krampuss

2009-09-08 @ 21:21:30
URL: http://nygardh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0