Vecka 2

Jag känner att jag börjar komma in i allting mycket bättre nu.
Oliver har börjat skolan så just nu är det två barn hemma från skolan. Jag jobbar mellan 8-11 och 15-18 mån-fre denna veckan. Så nu är det alltså bara en jobbdag kvar denna veckan.
Jag har även bytt gym till NYSC, kände fler där och det är mycket roligare där. Personalen är väldigt trevliga där!
Jag har varit där varje dag denna veckan. Har hittat min träningsnarkomanskompis Lotta! När jag kommer in på gymmet bara skakar en som heter Will på huvudet och säger: ska du vara här och träna i tre timmar idag också eller? Haha!

På lördag ska jag, Tobias och Marica in till NYC. Ska shoppa träningskläder, solglasögon och troligtvis lite annat!
På söndag ska jag träffa en kille som heter Victor som har passat mina värdbarn förut. Tänkte kolla om han har nått tips på vad de tycker är kul och sånt.

Sen så ska jag försöka ta mig till Greenwich High School för att fråga om det är okej om jag tränar på deras löparbanor på kvällarna. Saknar verkligen att få springa det snabbaste jag kan hur länge som helst.
Jag älskar att stå på cross-trainern men inget slår känslan att få springa så fort man kan.
Så det ska jag försöka fixa imon eller i början på nästa vecka!

Jag saknar er

Godnatt,

You stay classy San Diego



Kommentarer
Anna

Åh vad roligt att höra att du trivs och har det bra! Jag vill också åka in till NYC och shoppa, men om 10 dagar så åker jag. jippi!

Sköt om dig! pusskram

2009-09-04 @ 11:20:46
URL: http://nygardh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0