En vecka, igen..

Förlåt min trogna läsare (mor och far) och kanske Helena och Anders. Det är väl er jag vet som läser. Haha.
Men jag använder mest min Ipod för att kolla mejl och facebook och så glömmer jag att jag har en blogg att skriva.

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min älsklings födelsedag :) 10 år. Tiden går sååå fort!

Jag hade kanonkul förra lördagen när vi var ute. Kom in på båda ställena igen och vi öste. Ja herregud..
Mådde dock inte lika bra dagen efter, jag vet inte vad det är med USA för så var det aldrig i Sverige.
Men dagen efter så vaknade jag tidigt ändå, gick och åt frukost på ett Diner med Lotta (pannkakor!), sen drog vi till mallet, åt soppa och sen avslutade vi dagen med film hos mig (Stieg Larsson).

Veckan som gått har flugit förbi som vanligt. Men veckans bästa och ja, det bästa sedan jag åkte har hänt. Lisa har skaffat skype! Och fy vad skönt det är att prata normalt igen och inte bara massa mejl. Men nu är det inte många veckor kvar min fina vän!

Igår sprang jag en mil på 47,57. Det var tydligen jättebra. När det är över 800m är jag helt bakom flötet men frågade Peter vad han trodde att jag skulle kunna springa på och då säger han en timma.. eller du har ju sprungit en del nu så jag säger 56 minuter. Hmn jag vet inte vad som har hänt med mig. Har varit superförkyld och allt men det går tydligen efter det också.

Idag blir det ungefär samma som förra söndag. Dock ingen huvudvärk och illamående.. haha. Ska möta upp Johanna snart för att ta oss till gymmet och träna. Men lär få ta taxi eller något idag för det regnar. Inte jättekul att gå i! Sen blir det frukost, shopping, soppa och film!


Födelsedagsbarnet kommer här..






Hatt, paket och leverpastejskex. Vilket party han har haft!
Min paket lär komma på måndag


Och ni mina kära, jag saknar er mer och mer faktiskt. Men snart

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Sigge är verkligen underbart söt i party-hatt. Tror dock inte att han alltid vill ha det, det får bli vid festligare tillfällen. Det slutade med att han tog av sig hatten och tuggade sönder den i molekyler. Regn hos dig och sol hos oss idag, det brukar ju vara tvärtom. Kram Mamma

2010-04-25 @ 16:43:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0