Fiklampa

Överskriften är till min mor :)

Dagen började med att ta två av mina favoriter till skolan. Sen cyklade jag bort till gymmet. Sprang en femma och sen gick jag i den där extreemt jobbiga step maskinen. Alla ni som har sett en sådan på ert gym, MÅSTE prova. Man svettas enormt och det är jooobbigt. Sen blev det dusch och hem till min minste man. Vi läste böcker och lekte. Sen sov han medans jag kokade soppa och broccoli.
Skypade även länge med min fina vän Lisa idag. Vilka planer vi har! Jag lääängtar!

Ikväll var det au pair-möte. ZUMBA! Och fy vad kul det var. Svett, skaka, svett, skaka och hoppa, dansa och ja allt. Nu måste jag faktiskt göra det på gymmet också. Skiter i att folk kommer se. Dansa ska jag. Är man inte 21 får man dansa där man kan. Haha.

Imon ska jag springa milen igen. Ska bli skönt!
Igår sprintade jag runt Tod´s Point, vet inte vad som flög i mig. Fort gick det och när jag kom i mål så var jag död. Riktigt skön känsla. Som Peter alltid säger. Du måste våga bli trött! Och det var jag!

Nu ska jag läsa lite i min bok sen ska jag sova.

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Du lyckas ju slinka in på krogen utan att va 21. Bilden är väl från en sådan kväll eller? Kram Mamma

2010-04-28 @ 13:45:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0