Ja, jag lever

Jag hade en fantastisk vecka när mina föräldrar var här! Vi lekte turister och gjorde massa roliga saker. Jag såg mycket mer av New York än vad jag trodde att jag skulle göra under mitt år här. Turistbussarna är väldigt bra.
Fick fina födelsedagspresenter och sånt dära :) Taack!

Nu är det lördag och de åkte hem i tisdags. Veckan har gått snabbt med jobb och träning. Har sprungit med Lotta för första gången i mitt liv, haha säger jag bara. Jo men det gick bra men hon kanske orkar "lite" mer.. men kul var det att springa med någon för en gångs skull.

Igår skulle vi ha picknick hos Lotta men jag var inte välkommen förrän sju även att jag var klar halv. När jag kom dit hade hon och Johanna satt upp ballonger i Lottas lägenhet, tänt ljus och lagat tacos!! Efteråt åt vi en god chokladtårta som de hade köpt! Tänk vilka fina vänner man har :)
Idag fyller man då 20 år. Blev väckt av min fina värdfamilj som kom med tårta och sjöng! Fiina presenter fick man också, de är allt för snälla!
Nu sitter jag här i sängen och funderar på om man kanske ska prova sina bikinis eftersom jag faktiskt drar till Panama City Beach om ett par timmar. Har packat det mesta (till och med passet mamma), bara lite smågrejer kvar!
Vi återkommer till CT på onsdag.

Ha det trevligt gott folk

You stay classy Sweden


Kommentarer
från Mamma

Än en gång Malin, GRATTIS. Du har så bra vänner och värdfamilj - det känns så bra för oss här hemma att veta. Och ja, vi hade en jättebra vecka hos dig. Det var så kul att se hur du har det i det stora landet. Jag tycker väl i och för sig att trafiken var lite stökig - men vi fick se mycket (extra mycket på väg till dig, haha). Sköt om dig. Kram Mamma

2010-04-10 @ 18:53:15
Helena o Anders

Malin!

Ett jättegrattis på födelsedagen! Tänk att du redan har blivit så stooor!



Nu är det snart våran tur att åka till det stora landet, ska bli så skoj.



Kram på dej

2010-04-11 @ 11:33:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0