Otur

Island verkar verkligen inte ha turen på sin sida. Först blev ekonomin hur dålig som helst och nu har en utav deras vulkaner fått utbrott och sprutar ut aska från fem olika ställen vilket gör att man inte kan flyga med flygplan över Atlanten längre som är ett av världens mest traffikerade (stavning?) ställen. Och sist detta hände var det förbannade molnet kvar i två år. Jag hoppas verkligen det går att flyga i sommar så man kan komma hem.

Över till annat. Igår fick jag nya möbler till mitt rum. Tre byråer som är jättefina och mitt rum blev jättefint :)
Nu är inget på golvet och det är välstädat och fint. PLUS att jag vet vart jag har allting. Haha.
Så det tog hela min eftermiddag/kväll igår men det var det värt.

Idag jobbade jag några timmar på morgonen och sen stack jag till gymmet. Sprang 5km och körde diverse styrka. Börjar faktiskt se resultat. Eller det har jag kanske gjort för längesen men det har gått snabbt nu det sista!
Ikväll ska the three-men wolfpack ut i Stamford och härja. Först kommer Johanna hem till mig och vi ska göra oss iordning elelr det är visst om 40 min.. och sen drar vi till Lotta och myser lite. Sen drar vi iväg!
Jag hoppas det blir en kanonkväll, men med dem har man alltid kul!

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Hoppas ni hade en bra kväll och att du inte är allt för "trött" idag. Kram Mamma

2010-04-18 @ 11:54:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0