Vart ska man börja?

Som sagt så drog vi ju till Florida. PARADIS är väl det bästa ordet att beskriva stället med kanske.
Turkost vatten och kritvit strand. Mums!
Har lärt mig en sak, åk inte gokart i kjol.
Och jag insåg även att min rädsla för ormar är inte på låtsas, jag såg en död liten orm som en man höll i handen och jag var väldigt nära att spy!

Och igår kväll säger Marit att ja imorgon ska ju skatten vara betalad. Och det hade jag helt glömt bort. Men efter några tårar och hjälp löste det sig. Måste dock åka och skaffa ett Social Security number imon (personnummer) så jag kan fylla i den helt. Måste även ha det för att kunna betala.
I början när jag kom hit sa de att jag troligtvis skulle behöva ha det för att skaffa ett bankkonto men det kunde jag ändå så jag skaffade aldrig ett SSN. Men det kommer lösa sig det också. Det värsta är ju gjort. 358 dollar blev det att betala.

Hade bara Mr. G idag så vi har varit ute nästan hela dagen för vädret var kanon. Sen ikväll vid åtta när jag slutade åkte jag och plockade upp Marit och vi åkte till gymmet. Sprang 5km på min snabbaste tid idag, springer nog dock snabbare ute så måste kolla det nästa gång, men nu ska det ju regna i några dagar..

Aja här kommer lite bilder i alla fall. Vet inte vad jag ska skriva mer just nu, plus att jag är trött och har torra läppar.


Låter bilden tala










Någon gillar glass




Menelik är gaanska stor. Eller? Jag försöker verkligen göra mig stor men lyckas inte så bra.
Han är PT på gymmet och stretchar mig ibland. Och ja, jag skriker och gråter där också..




Kommentarer
Elin

åååh malin, det ser underbart ut!

2010-04-16 @ 08:32:57
från Mamma

Härliga stränder, sol och blå himmel - bättre kan man inte ha det. Kram Mamma

2010-04-16 @ 09:32:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0