hemma igen!

Äntligen är jag hemma efter en lång resa hem.
Gick upp vid 6.30 för att packa klart allt och sen åkte jag och familjen och åt frukost för sista gången.
Eftersom min värdfamilj skulle åka till Indiana i fredags fick jag vara hos en av deras kompisar tills jag skulle bli hämtad av car servicen vid halv fem. Det var riktigt jobbigt att säga hejdå. Det var något av det jobbigaste jag har gjort. Ulrika och jag stod och grät länge och kramades.. Barnen förstod inte vad som hände riktigt. Antar att de lär märka att vi talade sanning för dem att jag inte kommer tillbaka.
Hos den andra familjen slappade jag och så gick jag iväg till Lotta för att säga hejdå.. fy! Jag hoppas från botten av mitt hjärta att vi snart hamnar på samma ställe igen, i alla fall i samma land. KOM HEM Lotta! Jag vill ha dig här och jag behöver dig.

Min bil var lite sen för trafiken var helt galen. Det var den värsta hade sett på flera år. Fredag, eftermiddag och semester.. 
Kom i alla fall fram till JFK, checkade in (hade varit duktig när jag packade 19,8kg) och satt och läste tills flyget gick 21.40.
Landade i Frankfurt 11 och när gick mitt plan till Göteborg? Jo 17.10, wihoo.
Tur nog träffade jag en amerikansk kille i ännu en jäkla passkontroll. De rev ut allting i min väska och slängde runt och inte kunde dom engelska. Idioter. Jag ska aldrig åka till Tyskland eller bo där!
I alla fall, jag och George hängde till 2 ungefär och pratade om allt mellan himmel och jord. Han kom från Raleigh, NC dit jag egentligen skulle åkt som au pair! Hur komiskt är inte det?!
Sen hade jag ytterligare 3 timmar att hitta på något på.
Lyckades köpa lite mat och sen gick jag omkring tills flyget gick. Jag var såå trött.
Landade i Sverige strax innan sju och där stod min kära mor och väntade på mig.

Väl hemma i stora Nässjö åt vi pizza och sen somnade jag. Vaknade 2.30 inatt självklart, försökte läsa om vad jag ska göra inför skolstarten och sånt där. Sen vid 7 ungefär lyckades jag somna om.. vaknade halv tolv igen och var helt död men insåg att längre kan jag inte sova.

Idag köpte jag mig en ny fin trench coat.. nu måste man ju ha jacka. KUL!..
Andreas har rätt, hösten kom idag

Nu hoppas jag på en bra kväll

You stay classy America

Anna - tagga göteborg!


Kommentarer
Anna

Jag ska tagga inför Göteborg, så sjukt mycket! haha såklart du åt pizza när du kom hem, klockrent!!!

2010-08-09 @ 03:24:45
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0