i am excited

Äntligen känns det som att jag börjar få lite tur i livet. Har kommit ut på min utbildning, skaffat en lägenhet och köpt det mest för flytten. Allting känns väldigt bra.
Något som inte känns lika bra kanske var att jag var tvungen att spendera 1600 spänn på böcker till FÖRSTA terminen på skolan. Helt sjukt ju..
Har hittat världens bästa soffa (bäddsoffa) får inte plats med så mycket mer om man säger så.
Lägenheten är liten, men fräsch och jag har ett pentry och egen toalett/dusch vilket är viktigast!

Imorgon är det någon som ska tvinga mig att se Paranormal Activity.. och alla som känner mig vet att det är en film jag inte Ska se. Jag hoppas inte jag kommer dö och att jag kommer klara att sova själv i lägenheten sen efter att jag har sett den. Haha

Annnapanna, hur går det för dig där borta?


You stay classy America - i do miss you


Kommentarer
Anna

Jag är så glad att du har fått lägenhet och kommit in på din utbildning! Jag har det bara bra, mindre än 5 veckor kvar till min resa i California nu. så sjukt spännande!

2010-08-14 @ 05:34:47
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0