måndag och tisdag

Igår började min sista vecka i amerikat.
För er som inte vet, jag har ändrat min flygbiljett och åker hem nu på fredag.
Jobbar 8-18 mån-ons.. så är riktigt trött.
Igår gick det ganska så fort ändå. Jag och de äldsta killarna var hos grannen och badde i flera timmar. Har inte lekt så mycket i en pool på flera år. Jag hade nog mer kul än O och W, haha.
Sen sprang jag och tränade äntligen på gymmet igen. BOSU-bollen och foam rollern är de bästa! Sen när jag skulle hem var det mörkt så jag fick sprinta hem. Konstigt att man inte blev mycket tröttare än efter 9km.. det är väl sisodär 2,5 hem skulle jag tro. Skönt kändes det i alla fall.

Idag har dagen gått sakta.. har packat nu ikväll. Har typ fått planera vad jag ska ha på mig de sista dagarna och lagt det i högar. Har gjort det dels för att ha mer koll på sakerna men också för att imon kväll ska jag och Lotta ut och äta och på torsdag kväll ska jag jobba. Men åker inte förrän 21.40 från JFK på fredag så kommer hinna sola och greja innan så det är najs!

Nu har jag precis ätit tacosallad och tänkte hoppa in i duschen och sova tidigt.
Imon ska jag upp vid 6 och springa. Då kanske det är lite svalare och skönare.

Och en fråga, hur sjutton ska jag klara mig utan Lotta? Jag hoppas att våra planer blir sanna!

You stay classy Sweden, see you on saturday




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0