Vad ska man säga?

Jag känner mig väldigt splittrad just nu
Fick idag veta att jag kom in i Växjö och jag är såååå glad! Men samtidigt är jag helt tom för at tjag ska lämna min älskade familj på andra sidan havet.. Jag gör allting för sista gången och det känns väldigt konstigt och ja jag vet inte.

Har i alla fall haft en bra dag. Fick sluta två timmar tidigare och de utnyttjade jag genom att gå och göra en pedikyr. Och självklart valde jag korallfärg även denna gång.
Sitter nu och försöker få ihop det sista med väskorna och slänga sånt som ska bort. Riktigt svårt.

Konstigt att en människa kan ge en puls 93874397958 på en sekund.. idiot.

Ha det så bra gott folk så hörs vi näta gång när jag är på svensk mark. Lär dock bara skriva ett inlägg till då för bloggar är egentligen inte min grej.

You stay classy Sweden


jag älskar er och tack för det bästa året


Kommentarer
Karro

Flyg säkert hem Malin! :) Förstår att det känns svårt att lämna, man vill men ändå inte liksom!

2010-08-06 @ 05:49:14
URL: http://karolinaljunggren.blogg.se/
Anna

Jag är så glad för din skull att du har kommit in! Du vet att jag kommer komma till dig så vi kan göra Växjö tillsammans ;) sen nästa sommar är ju vår stor plan, jag är redan nervös men Göteborg here we come! Tycker om dig <3

2010-08-06 @ 05:58:36
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Helena o Anders

Vad skoj att du kom in på skolan!

Man får tacka för att man har fått följa dej under ditt år i USA (men du, gick det inte väl fort?)



Kram vi syns på Kråkbärsstigen

2010-08-07 @ 14:24:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0