ensam kvar

jaha nu var man nästan ensam kvar i växjö.
vi hade sista skoldagen idag, riktigt skönt men det betyder också att så gott som alla har åkt hem för jullov.
men jag ska hem på onsdag så jag klarar mig nog. har fullt upp med att packa och träna.

idag blev det ett annorlunda pass. jag sprang intervaller, kanske inte så ovanligt men det var 2x800m, 3x400m och 10x100m så jag är lite nöjd faktiskt för det kändes riktigt bra. jag återhämtade mig snabbt.
imorgon är det lördag vilket innebär gym klockan 10.00. sen vid 12 ska jag möta sebastian på stan och vi ska handla julklappar. kvällen skall spenderas med elina och vi ska byta julklappar.
söndag blir att komplettera en skoluppgift som alla hade gjort fel på, men jag ska bara skriva dit referenser på det jag skrivit för jag tror jag hade gjort ganska rätt. men surt att behöva göra det nu när man är ledig.
packa är enormt jävla tråkigt och jag fasar för att packa upp allt igen. det är ännu tråkigare.
men snart är det över och jag hoppas jag får ner allt.


you stay classy america




Kommentarer
Anna

Tell me about packptoblem!!! Jag Har ingen aning hur jag ska få ner allt jag vill få ner haha.

2010-12-18 @ 00:50:29
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0