it has been a good year

året började kanske inte på det bästa sättet men efter det har det bara blivit bättre och bättre.
har varit i florida två ggr med min fina amerikanska familj och så var vi i vail och åkte skidor.
när jag kom hem till sverige tog jag mitt pick och pack och flyttade till växjö och började plugga Coaching och sport management. allting har känts riktigt bra sedan jag flyttade ner hit till växjö. det är det bästa jag har gjort efter USA. har träffat underbara människor både här och i USA och nu bor jag tillsammans med min bästa vän i en nybyggd trea i växjö som har två balkonger, diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare. vi bor på våning 7 och vi har klasskompisar på våning 4 och 5 och det ligger precis utanför campus så det är nära till skolan så det är riktigt skönt!
JANUARI - Jag började året med att gå på City and Colour
FEBRUARI - Jag åkte till Miami south beach med min fina värdfamilj
MARS - Sen åkte vi till Vail, CO
APRIL - min födelsedag firades med bästa Lotta
APRIL - mor och far kom och hälsade på
APRIL - Panama City Beach med värdfamiljen
MAJ - kryssning runt Manhattan med härligt folk
MAJ - vi sprang ett 5km-lopp
JUNI - innan min hemresa till Sverige sprang jag och Lotta ett halvmaraton!
AUGUSTI - flyttade till växjö och fann dessa
OKTOBER - sista varma dagen hade vi en fotosession med karros kamera
NOVEMBER - vi var färgmodeller och jag fick rött hår
DECEMBER - vi hade julsittning innan skolan slutade
DECEMBER - hannis och jag flyttade ihop
Som ni kan se har jag hunnit med en del även att jag inte hade bilder från alla månader
Gott nytt år
You stay classy America


Kommentarer
Mamma o Pappa

2010 har verkligen varit ett fantastiskt år för dig och vi hoppas verkligen att 2011 ska fortsätta så. Du gjorde precis rätt som började plugga och flytta, Växjö har ju alltid legat dig varmt om hjärtat. Vi är som alltid väldigt stolta över dig och glada för din skull. Kram

2010-12-31 @ 20:07:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0