its getting closer

om två veckor har vi vår nyckel till lägenheten.
om tre veckor bor vi där.
tiden går så fort och jag är så glad!
träningen flyter på och vi kör riktigt hårt! hoppas det visar bra resultat sen på tävlingarna. funderar på att köra Pallasspelen som den första tävlingen och den är i månadsskiftet jan/feb.
skolarbetena börjar också närma sig ett litet slut. några saker kvar inom idrottsdidaktiken som är världens mest meningslösa kurs. vi lär oss i princip ingenting. ta ett studielån på ca 200 000 och inte lära sig något, nej det är inte okej!
imorgon ska jag åka hem till nässjö och stanna där över helgen. blir en lugn helg med mys med mina favoriter och familjen. liam och noah kommer och hämtar mig imon här i växjö för de ska hälsa på sin farfar. ska bli så mysigt att träffa dem i helgen. saknar dem verkligen när jag inte ser dem så ofta. förstår inte hur jag klarade mig ett helt år utan dem. men nu måste jag ju klara mig utan mr G, W och O.. och det är hårt!
snart är det jul. ska bli riktigt mysigt. detta är andra året i rad som jag faktiskt ser fram emot det.
sen är det inflytt och träffa anna. det kan inte bli ett bättre lov!
im excited!
you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0