livet i bilder

här kommer lite bilder från hela hösten fam tills nu
har idag, för första gången lyckats synca ihop den med datorn sen jag köpte den i juli.. (är även första gången jag försöker måste tilläggas)


en helg hemma i nässjö. lördagen spenderades med mina fina killar Liam och Noah. vi fikade och lekte i parken


söt liam


:)


mina fina sigge


en till bild på Noah


hannis väntar på bussen


Kallebäck ville inte slösa alkohol så han shotade upp den själv och sen dansade han.. med sig själv


mor och far bowlade..


.. med moster och Lasse. moster hade aldrig bowlat förut


mysig söndagspromenad med Noah och mamma


vi var färgmodeller och fick lite konstiga frisyrer


och konstig mat. spongebob and patrick


bengtsson med en banan


halloween-teckningar från william och oliver :)


det blev julbord med en del i klassen


vissa hamnade i matkoma och sjöng med i låtarna på spotify


det var ytterligare lite bilder.

igår hade jag en väldigt bra dag med papi! kvällen avslutades med tv-spel hos Kallebäck. jag var värdelös!
nu ska jag strax åka till gymmet. baksidan känns bättre.

you stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0