stolt "syster"

min lille man Liam har tappat sin första tand.
otroligt att han har blivit så stor. men han fyller ju faktiskt 6 år om en månad.
time flies!

jag är helt ledig idag och det är riktigt skönt! ska snart ta tag i disken men har ingen motivation till det alls.
vid 16.00 är det träning och intervaller. hoppas baksidan känns bra idag också!

har även fått höra en sak som har fått mig att tänka väldigt mkt. behöver lottas goda råd

i helgen ska jag hem till nässjö. har inte varit hemma på över en månad, känns konstigt eftersom jag faktiskt inte bor så långt bort nu. så i helgen blir det mys med familjen, mina favoritkillar och julklappsshopping.

anna, när ska vi träffas? tar mer än gärna en trip till uppsala :D

you stay classy america


Kommentarer
Anna

Åh det skulle verkligen vara jätte roligt om du vill komma :) Kanske den 30?! Var kommer du befinna dig jul/nyår? Vi måste se till att fixa träff-tid helt enkelt! Saknar dig!

2010-12-09 @ 04:39:08
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0