24 timmar?

Ännu en dag har flugit förbi. Är det verkligen 24 timmar på ett dygn? Det känns inte alltid så. Visst, man är ju inte vaken alla 24, åtminstone inte jag.

O var hemma idag för han hostar mycket så på morgonen lekte han, jag och G på golvet och hade mysigt. O är en så mysig storebror. De låg och kramades på golvet och var jättesöta.
Sen var jag och G ute och gick i nästan 2 timmar och det var jätteskönt. Jag vände på själva sittsaken för G idag och en helt ny värld öppnade sig för honom och han satt och tittade och tittade. Så kul att se när han gör framsteg hela tiden. Vi övade även på titt-ut idag och det gick myckete bätte än förut. Nu får man ta hans händer och sätta dem framför hans ögon.
Sen när jag var ledig i två timmar sprang jag en runda och det var väldigt skönt. Hade dock mina gamla löparskor på mig och det tyckte inte mina vader om, så nu vet jag att jag inte ska använda dem när jag springer.
Sen flöt eftermiddagen på och jag slutade halv sex. Då tog jag ovanligt nog bilen till gymmet och körde hårt igen. Men jag har insett att det har blivit en livsstil. Får jag inte minst en träning om dagen så känner jag mig jättedålig och får träningsabstinens. Ni får tycka det är konstigt om ni vill men jag älskar verkligen att träna. Endorfinerna får en att må så bra och det får jag genom träning. Speciellt löpning.
Körde ännu ett TRX-pass för sprint, såå kul och bra. Helt klart den roligaste tränignen jag har gjort sen jag kom hit!
När jag kom hem ikväll fanns det kyckling, ris och majs att äta. Mums!

När vi var i Miami och det var jag, min värdpappa, W och G som satt i solstolarna så diskuterade W med sin pappa om vem som var hans favorit stor kille och det var O. Sen mellanfavoriten var han själv, sen favoritbebis var G och sen favorittjej var mamma. Och då sa W, men vem är din andra favorittjej då och tittade på mig? Haha ja ehm.. Malin är vår favorit au pair säger min värdpappa då. Haha! W är så söt, jag är alltid inräknad. De måste alltid duka till mig också annars säger han till. Min tre små män är så söta så man bara vill äta upp dem.
Jag har verkligen världens bästa värdfamilj!

Är så laddad till Vail, dit vi ska på skidsemester. En kvinna sa idag att man behandlas som drottningar där uppe, de tar på en skorna och allt möjligt. Och sen sa min värdmamma att solen tar enormt mycket där så jag och G ska åka pulka och sola i en vecka. Låter inte helt fel.
Jag kommer nog inte våga ställa mig på ett par skidor. Jag vill inte slå ihjäl mig igen.

Nehe, nu ska jag faktiskt sova.  Godnatt

You stay classy snowy Sweden


Kommentarer
från Mamma

Du är min favorit Malin, du är bäst. Kram Mamma

2010-02-23 @ 09:20:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0