Back to the cold

Miami var helt underbart. Jag blev kär och kommer definitivt åka tillbaka dit någon gång.
Jag hade tre underbara dagar med familjen. Vi spenderade vår mesta tid vid poolen och jag sprang väldigt mycket på south beach. Det slutade med att jag såg på iPoden att jag sprungit nästan en mil två ggr i rad så jag insåg då att det visst var dags att stanna. Det var verkligen det bästa med resan faktiskt. Känns värmen, kunna springa med shorts och linne i solen! Träffade även Ida där nere, väldigt kul att ses!

Torsdag och fredag jobbade jag några timmar och så har jag gjort det vanliga. Tränat.
Igår var jag inne i New York och träffade Jocke Nors. Vi käkade på Hard Rock Café på Times Square, det blev lax för min del. Kanongott!
Idag sprang jag till gymmet och där körde Lotta sönder mig. Körde sprintträning med TRX-banden och det var jättrebra och jättejobbigt. Och ja, det var kul också.
Ikväll ska jag och Lotta gå på bio, blir förhoppningsvis Dear John.
Läste ut The Last Song igår av Nicholas Sparks, hoppas den kommer på bio också! Jag grät konstant sista halvan av boken. Den var så sorglig. Jag låg och skakade i sängen när jag läste ut den igår kväll, haha.
Imorgon ska jag och Lotta åka in till New York igen. Det ska bli najs

You stay classy snowy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Sol, bad och värme kan man inte få för mycket av. Här hemma ser vi inte mycke sol, bara en jäkla massa snö. Jag vill ha vår NU. Kram Mamma

2010-02-22 @ 13:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0