Jag lyckas alltid

När min magkatarr började bli så gott som helt bra, vad händer då? Jo Malin får självklart hög feber!
Det ska alltid vara nått fel. Så på onsdag kväll var jag mer död än levande tror jag. Torsdagen sov jag bort, men det gjorde jag nog rätt i. För idag när jag vaknade mådde jag helt bra faktiskt, lite huvudvärk kvar och ont i halsen. Ont i halsen kommer från att jag pinsamt nog lyckades sova med vidöppen mun i två nätter vilket resulterade i ont i halsen. Jag knaprar Strepsils som godis för mamma har sagt åt mig att göra det när jag har ont i halsen.. så jag hoppas det går över snart.

Har jobbat tre kvällar i rad även om jag har varit sjuk. Men min värdmamma la killarna i onsdags och torsdags så det var bara att slappa på soffan och jag kunde inte göra så mycket mer faktiskt. Men det betyder även att jag har haft tre kvällar med min man Tom Bergeron på channel 49. Vad hade TV:n varit utan AFV? Helt klart mitt favoritprogram! Och det coolaste är att Tom går på mitt gym!

Nu måste jag sova. Imon ska jag gå ut för första gången sedan i måndags tror jag. Ska äta på The Cheesecake Factory och gå på bio. Dear John tror jag det blir. Filmen kan troligtvis inte slå boken. Jag satt ju tom och grät hos frisören..

Godmorgon Sverige, God natt Malin

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0