Mandag

Hej

Har fortfarande inte sa mkt roligt att saga men jag har lyckats fa magkatarr. Men det ar inte sa roligt. Har skaffat en valdigt "god" mintmedicin som jag tar nagra ggr om dagen. Men det ar battre nu, har bara lite ont ibland.
W fick inte krupp i fredags vilket var valdigt skont! Nar mina vardforaldrar kom hem satt vi och tittade pa americas funniest home videos, haha. Pa lordagen gick jag till frisoren och fargade och klippte. Fargen blev jag jattenojd med men att jag klippte lugg var val ett mindre smart drag. Aven om U tyckte det var snyggt. Pa kvallen jobbade jag for en annan familj mellan 7-11pm sa fick lite extra caaash.
Sondagen spenderade jag med Josh hemma hos honom med tv och slappade. Tog det lugnt med tanke pa magen och det var nog ett smart drag.
Idag var det en latt dag, 8-9, 12.40-17. Och nu sitter jag i Joshs soffa och ska ut och ata middag med honom.

Pappa jag hoppas du blir frisk snart! Men du far i alla fall vara hemma nar du ar sjuk och bli stottad av Sigge och hans leksaker.

You stay classy Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0