När hände detta sist?

Två blogginlägg på en dag?
Det sker mest för att mian planer ändrades för kvällen och just nu har jag inte så mkt att göra.
Jag och mina kllar var på playdate hos Blair. Då bestämde jag och Blair oss för att trots snöovädret och gå och äta middag på Sound Beach Pizza :) Så vid sextiden gick vi i snön bort dit. Jag åt lasagne för första gången sen innan jag åkte. Mycket gott men inte alls lika god som mammas nylagade!
Satt kvar länge och pratade.
Nu sitter jag här och tittar på Superbad och gör plnaer för helgen!
I cant wait för sunday!

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0