Nytt

Nu ska allting bli nytt och mycket bättre.
Jag säger som Roland, Efter regn kommer solsken.
Min värdmamma sa det igår och vad var det idag? Strålande sol! Gott tecken!
Jag önskar dock att jag hade kunnat gå tillbaka minst 4 månader i tiden och få allting ogjort. Men det funkar ju tyvärr inte så. Jag får göra allting så mycket bättre nu istället.

Började dagen med en promenad till ett solställe för att pigga upp mig lite. Sen gick jag till gymmet för att möta upp Lotta innan vi skulle åka och shoppa för hon jobbade. Medans hon gjorde sig klar pratade jag med Darby (en störtskön kvinna som jobbar på gymmet) om de senaste dagarna och hon har visstt varit med om samma sak, dock värre. Sen är det en ny snygg kille som jobbar där så han pratade också, visst han är 35 men han kan fortfarande se bra ut. Men han gav mig tips och var väldigt supportive. Han sa, håll huvudet högt och låt ingen ta din stolthet ifrån dig. Du förlorar inget på det här, det är han. Glöm aldrig det.
Sen trodde han att jag var 24 år för hur jag såg ut, med mitt hår och mina kläder. Haha
Jag och Lotta åkte taxi till Stamford Mall. Jag terapishoppade och hon sympatishoppade vilket gick bra. Blev lite smått och gott. Ingen bikini dock..
Åt på California Pizza Kitchen efter, fick de dem värma upp min mat en gång. Idioter! Och sen åkte vi hem med taxi, tog min familjs bil och åkte och köpte glass vilket var ett bra avslut på en bra dag!
Kunde inte ha haft en bättre dag

Tack Joacim för att du är så äckligt bra och för att du alltid finns där för mig. Även om vi inte pratar på flera veckor så förändras ingenting. Du har ett hjärta av guld. Låt aldrig någon säga något annat.

Nu ska jag titta på CSI och sen sova.

You stay classy Sweden


Kommentarer
Anna

oh vad har hänt?!? Det jag läser låter inte alls bra, jag blir ledsen att höra att inte allt är hundra. tänker på dig och finns om du vill prata!

2010-02-08 @ 04:14:12
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Elin

du är bra, glöm inte det <3

2010-02-08 @ 08:24:37
URL: http://ellinns.blogg.se/
från Mamma

Jag håller med killen på gymmet, håll huvudet högt -du är bäst Malin. Motgångar stärker även om det är jobbigt. Saknar bilder på "Lilleman", det är längesedan jag såg honom.

Kram Mamma

2010-02-08 @ 09:55:37
Kusinen Lisa

Hörde va som hänt, men du får göra de bästa av situationen :) o de vet ja att du kommer att göra. Låt ingen tarmpa på dej. Detta fixar du Malin de vet ja :) kramar om

2010-02-08 @ 14:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0