Rubrik

Lördagar är de dagar som går snabbast och det är lite jobbigt. Det är ju den dagen man vill ska vara längst.
Och nej, jag sover inte bort hela dagen. Speciellt inte idag. Somnade ganska sent igår men vakande ändå av mig själv vid 9 idag. Skypade lite med mina päron med min värdelösa dator. Sen fick jag låna en ryggsäck av familjen och så packade jag den och sprang till gymmet. När jag kom dit insåg jag att jag Igen hade glömt t-shirt att träna i (andra gången denna veckan). Tyckte det var lite för mycket att träna inomhus i en underställströja så jag köpte en t-shirt på gymmet. Ser ut som att jag jobbar där nu, haha. Går runt med en svart t-shirt med loggan NYSC på som många som jobbar har. Men detta är en tröja som vem som helst kan köpa.
Sprang lite till på gymmet, sen körde jag löpskolning. Vilken känsla. Kändes så lätt och bra. En pappa var där inne och spelade basket med sin son och han bara.. Oj, dina ben går verkligen fort. Är det där bra för tracks eller? Kul att höra. Sen var det en annan rolig sak på gymmet. En kvinna stoppade mig när jag skulle gå ut från omklädningsrummet och ut och träna och sa, You have great legs!! Haha. Hon är inte den första som säger det, men jag förstår inte riktigt vad som är så speciellt. De är korta och har två stora klumpar längst ner. Snyggt va?

Vid två blev jag hämtad av Toby, Taylah och Caroline. Då åkte vi till au pair mötet som idag var att äta pizza på Sergio´s Pizza and Restaurant. Jag höll på att implodera innan vi fick maten. Hade inte ätit någon frukost eftersom jag sprang till gymmet och så hade jag inga äpplen kvar så kunde inte ta med mig det och så tog jag bara med mig 20dollar. 12.66 gick till tröjan, sen hade jag 6 dollar kvar till au pair mötet. och det var 6 dollar man var tvungen att betala. Hade faktiskt planerat att köpa mig frukost efter träningen.. men så blev det ju inte.

När jag kom hem blev det skype igen med mor, far, Anette och Lasse. Sen drog jag iväg till CVS och köpte skvallertidning och en Milkyway. Helt klart underskattat godis. Nu sitter jag här och mumsar lite. Börjar jobba halv åtta ikväll. Så jag tror det blir en dejt med Tom Bergeron när barnen har somnat. Även att jag har sett nästan alla klipp så skrattar jag lika mycket varje gång.

Hopaps ni har en trevlig gott folk

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0