Snowday

Idag är det så kallad Snowday. Men idag förstår jag faktiskt varför. Det är snöstorm och det ska tydligen bli värre. Men de ställde in skolorna igår kväll redan innan de visste om det skulle bli snö överhuvudtaget. Det tyckte jag var lite kul. Jag fick börja vid 9 idag. Gav G en macka och sen skulle han sova och U åkte iväg och åkte pulka med W och O så jag hade över en timma för mig själv. Pratade med mor en stund. Jobbade en liten stund till. Men nu är jag ledig fram till halv tre tror jag. Sen ska jag och de stora killarna på playdate till Blair. Hon bor på samma gata som oss så vi får ta på oss snöskorna och gå. Jag har ju de snyggaste skorna

Igår kväll sprang jag för första gången på över en vecka. Fick bli på treadmillen men ändå. Sprang 25 minuter och sen körde jag crosstrainer med Marit i 40 minuter. Kom hem, åt middag och sen tittade jag och Lotta på Sommaren med Göran. Lika bra som första gången. Fick ju skratta lite i alla fall.

Ikväll skulle jag egentligen ha jobbat, men nu är min värdpappa hemma för hans plan var inställt pga vädret. Så jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Om inte mina värdföräldrar tvättar ska jag göra det. Annars finns det inte så mycket. Kanske får titta på en film, men jag har sett alla så det är lite tråkigt. Något hittar jag säkert på.

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Snöskorna är riktigt häftiga, tur att det blir lite snö hos er så "skorna" kommer till sin rätt. Kram Mamma

2010-02-10 @ 22:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0