Vad ska man säga?

Har haft en väldigt jobbig dag. Kan inte ens skriva varför, men kan skriva ett ord om honom. IDIOT!
Aldrig mer. Aldrig mer. Idiotjävel till och med

Jag mådde i alla fall bättre framåt kvällen trots dagens händelser.. så jag, Lotta och Emily stack till Kona Grill och käkade. Maten var jättegod och sällskapet kunde inte bli bättre. Emily är bra på att prata och bra på att få en att skratta. Blir det Mexiko på spring break då kanske? HOOOOPPPPAS!

Nu ska jag sova. Ska jobba lite imon sen ska jag shoppa lite med Lotta. Hon har sagt åt mig att köpa mig något fint imon, får se om jag lyckas. Skulle ju alltid va kul med ett par fina skor och en bikini till. Haha.

You stay classy Sweden

Mamma och Pappa, jag älskar er. Tack för att ni är så sjukt bäst



Kommentarer
från Mamma

Jag tycker absolut att du ska köpa dig ett par skor, det blir man glad av.

Sköt om dig. Kram Mamma

2010-02-07 @ 13:54:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0