Varför måste man alltid ha en rubrik? Kommer aldrig på nån

33 dagar.

Idag bara regnar det och är grått. Rätt skönt dock att snön försvinner.
Jag och Gabbs trotsade regnet och gick till musiken. Var väldigt nöjd idag att jag valde att ta med mig mina regnlkäder från Sverige.
Efter musiken har vi övat på titt-ut (han ska ta bort mina händer för att hitta mig) och så har vi pekat på hunden i djurboken. Det går faktiskt framåt.
Just nu är jag ledig ett par timmar. Sitter och målar naglarna i köket samtidigt som jag och min värdmamma sitter med var sin dator och grejar. Haha
Ska jobba mellan 3 och 4, sen ska jag åka och träna. Man kan ju inte springa ute nu. Eller man kan men jag vill inte. Imon ska jag trotsa regnet och springa ändå på morgonen. Sen ska jag på bio på kvällen med Lotta och kanske en ny tjej.
Ikväll efter träningen är det jobb. Ska lägga killarna nästan direkt och sen ska jag ha en skön slappkväll framför tvn!

You stay classy snowy Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0