Britney Spears

Jag hade råkat glömma bort henne men förra helgen köpte jag en samlingsskiva med de bästa låtarna förra helgen. Öppna den så fort jag och Josh kom ut i bilen och sen sjöng jag för full hals! De gamla låtarna är helt klart underskattade!

Igår slutade jag havl sex, stack till gymmet och när jag var på väg hem insåg jag att klockan bara var halv åtta. Riktigt skönt! Så jag käkade och duschade, sen skulle jag läsa min bok men det var riktigt svårt. Josh ringde lite innan nio och skulle prata när han hade rast, och han började skratta åt mig och sa: Malin sover du? Ehm näe, jag läser och försöker koncentrera mig.. Haha. När vi la på en minut senare däckade jag direkt. När jag somnar tidigt brukar jag alltid vakna runt 12 eller ett och blir glatt överraskat över att jag får sova jättelänge till. Men inte idag, vaknade 6.50 första gången. Blev riktigt besviken, så låg halvt vaken till 7.25 då jag skulle upp.
Var lik förbannat trött idag.Men dagen har flytit på, sprang 7km när jag var ledig på dagen och sen lagade jag mammas populära pastagratäng till familjen och sen slutade jag. Åkte och köpte schampo och balsam och åkte förbi en sväng på gymmet för att hälsa på Hosh och Lotta. När jag kom hem innan så städade jag mitt rum, dammade med något medel som gör att mitt rum luktar rent och fräscht och så dammsög jag plus att jag städade ordning på skor och kläder lite till. Blev ganska bra. Britney hjälpte mig. Ska dock köpa en stor låda på IKEA nästa helg för mina träningskläder. Kan inte stänga lådan längre. Men det är mycket roligare att köpa träningskläder än vanliga tycker jag.
Nu kallar Luftslottet som sprängdes på mig och min sköna säng.

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0