Fredag

Måste börja att lägga in något från Karros blogg som jag tycker är riktigt roligt.

"Förresten, det var min värdpappa som lagade middag idag. Det var en varm macka med kalkon, skinka och ost i ugnen med påklistrade kalaspuffar. Som sås till var det gräddfil blandat med jordgubbssylt. Jag frågade om det var något typiskt amerikanskt men det var det då inte."

Hahaha. Riktigt bra mat det där.

Idag är det fredag men känns inte som det. Ska jobba ikväll. W har haft krupphosta idag så vi får se om jag får mitt första kruppfall när jag jobbar ikväll. Finns det en gud, ber jag väldigt mycket till honom nu att det INTE händer!!! Amen
Alla tre barnen har varit hemma idag. Förmiddagen gick ganska snabbt ändå. Jag och G gick en runda ute i det sviiinkalla vädret. Sen pusslade jag med O och W, spelade airhockey, sjöng, lekte Star Wars.. ja nästan allt man kan göra.
Sen vid 12 åkte jag till Gladys och Linda. Fick en jättefin liten väska. Precis vad jag behöver.
Sen drog jag till gymmet. Sprang i 30 min, crosstrainer i 20 och lite bål. Sen fick det räcka för idag.
Kom hem, lagade en god kycklingsallad och sen var det dags för jobb igen. Hände dock inte så mycket. Sen vid 5 var jag ledig igen och nu sitter jag här. Tänkte läsa lite i min bok igen (min kindle). Så smidig! Om ni är bokmalar ska ni definitivt köpa en kindle. Tror i och for sig inte att man kan köpa svenska böcker?! Går ju alltid ta reda på.
Imorgon ska jag ha sovmorgon. Sen springa en lång runda. Vid 2.45 ska jag till frisören, klipp + färg. Kanske blir den bild om det blir något drastiskt. Och som sagt, imorgon kväll ska jag extraknäcka lite.

Är i stooort behov av en massage på mina vader, de mår inte alls bra. Speciellt den vänstra. Kanske ska försöka hitta någon bra.

Ha det kalas, You stay classy Sweden


jag saknar er familjen!

btw, min mamma har en prinskorv i strumpan!


Kommentarer
Från Mamma

Ville bara säga att -5 grader inte är svinkallt, det är däremot -20. Kram Mamma

2010-01-30 @ 19:35:31
Karro

tur det inte är likadant när min värdmamma lagar mat, haha!

var det den familjen jag snackade med som du satt barnvakt åt? :D

2010-02-03 @ 22:24:17
URL: http://karolinaljunggren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0