Impressive

Ikväll har jag suttit och knåpat på min ansökan till utbildningen i Växjö som börjar i höst. Skulle vara så kul om jag kom in!!! Den passar mig perfekt!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag har två fina kvällar att se fram emot. Imon kväll ska jag och Marieke ha en liten hejdå-middag för henne för hon åker hem nästa ondag. Och på fredag är det Lottas födelsedag så då ska jag ut och äta med henne och några till. Så det ska bli kuul :)
Vill även säga att jag har världens bästa värdfamilj! Får förlänga mitt år med dem om jag vill :)


Jag saknar er mina päron! Men snart är ni här! Hoppas tiden går fort

You stay classy Sweden





Kommentarer
Från Mamma

Vi saknar dig oxå ska du veta, det är bara 11 veckor kvar till det bär iväg. Se nu till att det blir vår och vackert väder tills vi kommer, för du vet ju vad jag tror om våren i USA. Den måste ju vara mycket finare än i Sverige eftersom allt är så mycket mer där än här hemma. Kram Mamma

2010-01-14 @ 07:28:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0