Legion

Jag har tillfrisknat även om halsen och rösten inte är så bra än. Men igår jobbade jag och hade en heldag med Gabbis och han KRÖP! Jag blev så chockad att jag först inte reagerade. Såå kul!
Eftermiddagen/kvällen spenderades med Josh. Vi åt lite (jag åt lax, muums!) och sen gick vi på bio, Legion. Riktigt bra film. Läskig också faktiskt. Funderade läänge på om jag skulle sova hos Josh istället så att jag verkligen skulle kunnaa sova, men nej dum som jag var så sov jag hemma. Eller sov och sov..
De visade nämligen många läskiga filmer innan den riktiga filmen började och det var de jag började tänka på när jag låg ensam i mitt rum. Inte ovanligt alls för att vara mig.. Läste lite innan jag väl lckades somande.. men vaknade igen vid 1.30 och fick panik. Kunde inte somna om alls. Låg och läste i två timmar, sen tvingade jag mig själv att somna med lampan på, haha!

Har jobbat mellan 8-9 idag, och nu börjar jag om en timma igen. Alltså 12.45. Sen är dert jobb fram till fem. Får se vad som händer sen. Kan ju inte träna för jag har en så förbenat irriterande hals!

Nu ska jag göra mig lite scrambled eggs hade jag tänkt.

You stay classy Sweden


Kommentarer
Från Mamma

Härligt att Gabbis kröp igår, det ska bli så kul att träffa honom och se hur han utvecklats. Men du...du behöver väl inte välja de läskigaste filmerna - välj något som är kul istället så du får skratta och inte behöver sova med tänd lampa. Kram Mamma

2010-01-25 @ 21:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0