Muums

Jag och Marieke hade en trevlig torsdagskväll med god mat och prat. Sen hade jag en väldigt lätt jobbdag på fredagen. Började halv tolv, hämtade W kom hem G somnade precis och W började spela Wii såklart. Så jag satt i en bean bag på golvet och tittade på W när han spelade och läste lite i min bok. G vaknade två så då matade jag honom, sen gick jag ut och gick med honom, Lotta och Alexander. Kom hem fem och slutade halv sex. Ganska stek. Sen var det stress till Mallet för att köpa ett par skor. Hittade ett par snabbt och de var billiga. Sen slängde jag mig in i duschen, fönade håret och stack till Lotta. Hon fyllde 29 igår så hon, jag, Linda, Emily och Katie åkte och keekade på Barcelona i Stamford. Hade kanontrevligt, sen stack vi till 84 Park (ett uteställe) och dansade järnet i 2 timmar! Sen bestämde sig Linda att jag skulle sova hemma hos henne så ja, jag hade inte så mycket att välja på. Däckade direkt på soffan och vaknade vääldigt trött och sliten idag. Andra gången i mitt liv jag mått dåligt dagen efter, haha.
Sen åkte jag och Josh och åt en smarrig frukost och sen drog vi till ett så vackert ställe. Lägger upp bilder. Kan tillägga att det var 10 grader varmt idag och underbart!!
Sen var jag på au pair möte, vi åkte skridskor och det var jättekul!
Ikväll är det jobb, gick smidigt att lägga dem. W var såå söt. Han sa, Malin kan du göra det här oftare? Vad menar du William? Ja, alltså lägga oss? Kan du inte bara gå till gymmet once a year? Då kan du ju lägga oss oftare, haha såå söt!

Imorgon ska jag och Josh ut och springa på morgonen, runt Tods Point. Har inte sprungit där på ett tag nu, blir nog att ta med kameran. Och imon kväll ska vi på bio, Daybreakers.

Nu ska jag titta färdigt på min favoritfilm Bring it on.. godnatt!

You stay classy Sweden









Kommentarer
från Mamma

Det låter som du haft en toppenkväll. Kanske lördagmorgonen inte var lika bra men det kan det vara värt ibland.

Fina bilder, det ser ut som vår hos dig (just nu i alla fall), härligt.

Kram Mamma

2010-01-17 @ 11:23:42
CH

Verkar ju som om du inte jobbar ihjäl dig iaf :) Visst är de gött å vakna upp på soffan dan efter! NOT..

Ha de gött Malin :)

2010-01-17 @ 15:16:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0