Skärpning

Har knappt hunnit sitta vid datorn på en hel vecka.. Kollar mejlen på mobilen, det är allt jag gör ungefär. Har spenderat mycket tid med Luftslottet som sprängdes och träning. Men nu lovar jag att bli bättre. Kommer att komma en del gamla bilder nu, men det är väl bättre än aldrig antar jag?

Ännu en arbetsvecka och flugit förbi. I onsdags var jag på ett Diner med två svenska tjejer som är här och pluggar, de var visst 27 år. Hade en trevlig kväll i alla fall!
Igår sprang jag en runda på 9km och det var såå skönt! Men idag vaknade jag och hade ont i halsen, huvudet och feber. Väldigt kul! Har bara jobbat ett par timmar idag, ska jobba en halvtimma till sen så det är skönt. Vilar, sover och läser. Min värdmamma har köpt soppa som vi ska äta sen. Världens godaste. Fisksoppa med potatis från Whole Foods. Kvällen kommer att spenderas framför tvn.

William fyllde år för ett tag sedan, han fick då ett air hockey spel. Ett riktigt och stort. Mina värdföräldrar var nere i källaren (rummet bredvid mitt) och försökte montera ihop det nu i veckan, det blev en hel del fula ramsor men tillslut var det uppe. Sen ropar min värdmamma, Malin! Kom och kolla vem som vinner!! Haha dom hade så kul.

Som sagt här kommer några bilder..



jag bakade en kladdkaka till William


Izzie


Skulle ta en liten sallad efter bion i söndags.. Liten



Bild från förra fredagen. Emily, jag och Lotta

You stay classy Sweden


Kommentarer
Anna

Visst går veckorna snabbt, det är sjukt. Fast snart måste vi ses igen!!!

2010-01-22 @ 23:19:13
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0