Tiden går riktigt fort

Har redan hunnit vara hemma en vecka i Sverige. Firat jul och nu är det nytt år! Sjukt
Hade en kanonvecka hemma med finfina julklappar och finfina vänner. Kul att man träffade så gott som alla. Men något som jag blev positivt överraskad av var att jag faktiskt längtade tillbaka till USA. Insåg att jag trivs riktigt bra här och att den största skillnaden i Nässjö som jag kunde se var att de hade målat om Hotell Högland. Haha!
Klarade att flyga tillbaka helt själv också. Men jag insåg där att jag verkligen hatar att flyga. Speciellt när man flyger utan någon man känner, då dör man ju helt ensam om något skulle hända.
Kom tillbaka till Old G och hittade en söt Gabbis på golvet. Han har lärt sig att från att ligga på mage och ta sig upp på alla fyra helt själv!! Blev så glad!
Sen på kvällen den 30e blev det jobb och jag var sinnessjukt trött. W hade tydligen tagit en nap i bilen på vägen hem så han kunde inte somna på kvällen. Vid sista försöket vid 11 somnade vi båda i hans säng. Jag var helt utmattad. Men vakande efter några minuter så jag hade intagit soffan när U och T kom hem.
Igår spenderade jag hela min dag med Josh. Fick världens bästa julklappar även om det var väldigt pinsamt. Så nu har jag min kära Amazon Kindle! Vi käkade god lunch och sen hälsade vi på Lotta på gymmet.
På kvällen åkte vi hem till mig för han skulle vara hos mig när jag jobbade så jag slapp vara ensam på nyår.
Vi åt förätt och huvudrätt med barnen. Skålade för svenskt nyår och det var jättemysigt. Fick även ett presentkort på manikyr av min värdfamilj. De är verkligen för snälla!
Sen hade alla tre barnen somnat vid ca halv tio. Vi gick ner för att titta på TV men då somnade Josh också, haha.
Jag väckte honom 23.59 och sa nu är klockan snart tolv. Klockan blev tolv och vad säger han? Merry Christmas baby, i love you. Haha bra början på året.
Halvsov lite i soffan tills U och T kom hem vid 3. Sen däckade jag fort i sängen.
Men vakande ändå vid nio idag. Men läste lite i Luftslottet som sprängdes. Lisas fel att jag var tvungen att köpa den på flygplatsen, hehe.
Nu ska jag snart iväg på långpromenad med Lotta. Sen ska vi laga Minch (lunch+middag samtidigt), Taacos :) Sist blev det ju ritkigt bra så det blir det nog idag också.
Ikväll ska jag träffa Josh så gott folk vi hörs imon!

You stay classy Sweden

Btw Anna, vad är din adress? har ju lite godluktande herrdeos till dig ;)


Kommentarer
Anna

Åhh Malin vi måste träffas snarast! Hur var Sverige? Hur är det att vara tillbaks? Vad är nyårslöfterna? Ja du vet allt sånt där :D pussskram

2010-01-04 @ 03:27:05
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0