Torsdag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det händer inte så mycket mer saker än det brukar göra. Dock vinkade Gabbis igår och kröp igen! Och nu var inte jag den enda vittnet.
Klockan är nu 14.20 och jag har varit ledig sen 12. Börjar vid 15 igen och jobbar till 18. Så jag har varit på CVS, skulle kunna gå där inne hur länge som helst och välja på hygienartiklar. Köpte en ny tandkräm, två rengöringsgrejer till ansiktet och Alla hjärtans dag-kort. Var även på banken så jag får över en viss summa varje vecka till mitt sparkonto. Och jag har också bokat en färg och klipptid på lördag. Ska bli skönt att få bort min fina utväxt. Söndagen ska jag spendera med Lotta och bio! Ska jobba extra hos en annan halvsvensk familj på lördag kväll. Men killen ska sova när jag kommer så det blir en kväll framför tvn!

Har börjat läsa Dear John på min kindle, så ska väl fortsätta den lilla stunden som jag är ledig.


You stay classy Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0