äntligen

Idag har jag haft en skön dag i solen. Låg ute i flera timmar och vara kopplade av. Först var jag hemma på baksidan men sen cyklade jag ner till stranden. Trodde att någon drev med mig när jag gick i vattnet första gången, det var nästan lika varmt som i luften! Jobbigt nog var jag själv på stranden så fick doppa mig snabbt och sen springa upp till väskan och handduken.
Har även varit ute och sprungit men efter drygt 5 km kände jag mig lite yr så jag var förnuftig och gick hem istället.
Ikväll ska jag och Lotta ut och göra nånting. Jag hoppas att hitta en god sallad nånstans, börjar bli lite hungrig.
Så nu när jag är lite brunare, nysprungen och nyduschad säger jag gonatt svea rike.

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0