Svea Rike

Min semester har börjat riktigt bra. Fina vänner, fint väder och massa kul.
Jag älskar verkligen svensk sommar.
I onsdags när jag kom hem var det ett härligt gäng här på kvällen och grillade. Sen blev det bubbel hos Lisa, haha. Jag och Lisa åkte spontant till Lager 157 igår, fick med oss tre grejer kvar där ifrån i alla fall. Sen blev det middag och Eclipse i Jkpg.
Första natten hemma sov jag jättebra. Men igår la jag mig 00.00 och vaknade 02.00 idag på natten och var jättepigg. Så jag har varit vaken sen dess och nu är klockan snart 17.00. Men jag hann packa upp, rensa kläderm måla naglarna och redan vid 7.00 sprang jag 1,3 mil. Haha. Folk måste ha trott jag var dum i huvudet.
Sen idag blev det att handla mat på ICA, har ju börjat med andra matvanor visst. Sparris och broccoli är ett måste. Efter det har jag stekt i solen och tagit det lugnt. Ska in och äta middag på Piren ikväll. Ska bli mysigt.
Imorgon drar jag och mor till Gbg för VUS och shopping. Underbart.

You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0