15 juni

Idag gjorde jag det.
Klockan ringde 06:00 och jag gick upp för att gå ut och springa. Sprang en mil och det var ganska seg. I början kände jag mig mer död än levande, jag är ju ingen morgonmänniska precis.
Sen blev det dusch och frukost. Är klar tidig idag och det är skönt.
Nu på morgonen ska mr G ha träning i två timmar. I eftermiddag ska vi nog allihop åka till poolen. Ikväll har jag au pair-möte, men som tur är, är det faktiskt i Old G idag. Så jag ska göra alla svenskar avundsjuka och cykla dit, haha.
Nu ska jag lägga mig ner i 3 minuter, sen ska jag gå upp och börja jobba.
Ha en fin dag gott folk.

14


You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0