16e juni

Halva 2010 har typ gått. Helt otroligt ju.

Det är mkt jobb som gäller. Håller även på att sortera mkt av det jag har lyckats samla på mig under året och det är inte lätt. Såååååå mycket!
Tacka vet jag vacuumpåsar.

Ikväll har jag varit kreativ. Var först på banken, sen skype med Lisa i en timma, sen har jag tvättat, vikt tvätten, bytt sängkläder, fått lite mer ordning på packningen och så har jag sett the Blind side. Riktigt bra film. Se den!

Imorgon ska jag gå upp tidigt och springa. Sen blir det en lång jobbdag men sen drar jag in till NYC och äter middag med fina tjejer. Elin, Karro, Ida och Malin!!!! Ska bli sååååå kul

På fredag flyger jag och familjen till Indiana för ett bröllop. Kommer tillbaka på söndag.

Nu ska jag sova så jag får lite nya krafter. Det behöver jag.

You stay classy Sweden



Min nya klänning jag har köpt till bröllopet :)



Kommentarer
Anna

Klänning från zara! Den är så fin!

2010-06-17 @ 14:22:29
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0