4 juni

Som allt annat så ska även värmen vara överdsrivet mycket. Jag älskar sol och värme men det finns ju en gräns. 30 grader och 100% luftfuktighet.. känns lite för mycket faktiskt. Och ja det är ju bara 4 juni än.. kan inte bärga mig till hur det är när vi kommer tillbaka i augusti!
Jag kommer ihåg hur äckligt varmt och klibbigt det var förra året. Det var den värsta värmen jag känt nån gång.

Jag sa till Lisa härromdagen att det känns som om jag är utomlands.. och jo det är jag ju också men jag menade då sol och bad-semester, typ Mallorca. Är jag ledig springer jag en runda och sen hänger jag på stranden. Jobbar jag och har ett par timmar ledigt hänger jag i solen.. och när jag slutat slutat så tränar jag. Ja, jag älskar livet!

Skulle egentligen springa ännu ett 5km race på söndag, men vem fan vill springa 7am??? Jag har blivit galen men inte sååå galen!

Ikväll ska jag jobba. Börjar om 35. Ska lägga min små män och sen ska jag titta på Alice i underlandet. JAG laddade ner två filmer igår. Det var nog första gången på två år.

Grattis till studenten gott folk!

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0