7e juni

11.30 började jag jobba idag vilket var väldigt lyxigt och skönt. Och det gick att andas ute idag när jag sprang och jag blev inte så äckligt svettig! Riktigt skönt.
Sen hämtade jag och Mr G William och drog till the Water Club och mötte upp värdmamma. Sen badade vi i poolen och hade det trevligt. G blir så lycklig när han får bada!
Sen tvättade jag när jag kom hem och gjorde inte särskilt mkt mer, sen var klockan halv sex och då slutade jag.
Drog då självklart till gymmet. Måste köra ett sista hårt race nu.

Tittade just klart på filmen Remember me. En gråtfilm de sista 5 minuterna.
Och sen går man in och läser Idas blogg om att hon har träffat sin mamma.. då blev det lite jobbigt för en stund. Men då fick jag tänka att jag faktiskt åker hem om 22 dagar och får träffa min mamma lääänge!
Och jag måste njuta av min sista tid.
På lördag ska jag se USA-England med Lotta någonstans. Sen ska jag träffa Elin, Karro, Ida och Malin i NYC. Därefter blir det bröllop i Indiana och sen är det midsommar-helgen. Då händer det måånga grejer. Ännu ett av mina livs mål ska uppfyllas och så kommer Dagotto med sällskap och hälsar på!
Sen på tisdagen efter åker jag hem. Helt otroligt. Det var nyss 42 dagar tills jag skulle hem.. Tiden flyger verkligen.
På ett sätt vill jag att den ska det men samtidigt inte.
Jag älskar mitt liv här. Men jag vill hem till många saker hemma också. Plus att jag hoppas att jag kommer in på skolan jag sökt. Och jag och Lisa ska ha världens bästa sommar tillsammans! Smögen kommer bli oslagbart!
Kan inte alla mina närmaste flytta hit istället?
Och fy vad jag kommer sakna gymmet. Alla är så himla härliga och skämtar med mig varje dag. Det kommer jag sakna oerhört mycket! Och Lotta. Vad ska jag göra utan henne? Utan Lotta hade jag aldrig lyckats ta mig igenom allt. Nästa år ska vi fira våra födelsedagar tillsammans i Amerikat förhoppningsvis. Hon blir 30 och jag 21 så då blir det fest! Karibien kanske?
Nä nog med depp. Allting löser sig.

You stay classy Sweden


Kommentarer
Anna

Shit åker du hem om så kort??? Vi har ju knappt hunnit ses alls ju, men midsommar helgen kanske vi kan ses. Har hört att min kompis Sara som du var på six flags med kommer ner hit till våra trakter. Kanske jag kan få sova hos dig vid midsommar? Vad säger du om det?

2010-06-08 @ 12:41:10
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Helena o Anders

Jag kan inte fatta att du redan har varit borta så länge! Men tänk vad du har fått vara med om...jag vill också vara 20 år och åka som aupair!

Ha det så kul nu när du träffar Karolina och dom andra tjejerna!

Kram på dej!

2010-06-08 @ 20:25:28
Ida

Vaaa:O Åker du redan hem om 22 dagar? Vilket datum är det då?

Ska bli kul och träffa dej nästa helg i NYC! Ses då, kram!

2010-06-10 @ 15:08:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0