Ännu en helg

har nu passerat och även den har varit trevlig.
På fredagen som sagt så var jag och miss Lotta på Cheesecake Factory och mumsade. Sen satt jag och min värdmamma och grät till Dear John.
Igår, lördag, sov jag ut och sen gick jag till gymmet och mötte upp med Lotta och Brian. Sen drog vi till en fulllllpackad bar i Stamford och tittade på USA-England.. drack fyra öl, men vad gör man inte när man blir bjuden och glaset fylls upp? Efter all löpning känns det ju lite snabbare.. Jaja.
Sen åkte vi hem till Lotta efteråt och satt ute i trädgården, käkade hembeställd pizza och åt chips. Snackade massa skit och hade allmänt trevligt.

Sov inte så bra inatt men lyckades ta mig igenom dagens jobbpass utan problem, 11-17. Jag och barnen hade det bra och jag gjorde pannkakor vilket var väldigt mumsigt!
Nu sitter jag här och skypar med Lisa och det är alltid lika kul och välbehövligt. Smögen!!!!!
Ikväll blir det häng med Lotta men vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Var snack om Ben&Jerry´s. Har ju aldrig provat det så kanske är dags nu.

Oliver var på kalas idag och hans kompis hade just brutit handleden. Olivers kommentar var, ja men det varj u tur att det bara var en. Haha.
Sen när jag hade gjort pannkakor frågade jag William om han verkligen blev mätt på två stycken. Då sa han, ja men jag äter inte så mycket när det regnar. Haha de lyckades båda två idag.

16

You stay classy Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0