Indiana

Torsdags kvällen blev finfin med fina tjejer i NYC!
Ni får titta på deras bloggar senare om ni vill se bilder. Min kamera är inge bra när det är lite mörkt. Får nog införskaffa mig en ny.

På fredagsmorgonen flög vi iväg runt 11. Checkade in på hotellet och jag fick ett eget rum. Kändes väldigt lyxigt! Hade en dubbelsäng, badrum med bubbel och dusch, två tv-apparater, ett litet kök och ett litet vardagsrum. Kändes som att bo i en egen lägenhet, haha.
På kvällen gick vi ut och åt med Tims familj och jag trodde jag skulle få uppleva min första tornado. Allting blev först sådär läskigt rosa ute, det började blåsa och åska. Sen blev det kolsvart och det blåste jättemycket och regnade. Molnen hade konstiga former och träden låg typ ner samtidigt som det blixtrade konstant. Strömmen gick överallt och vi fick inte lämna restaurangen. Som tur var kom det aldrig någon tornado. Något skärrad efter upplevelsen sov jag ganska dåligt natten till lördagen.
På lördagen fick jag se att jag var i det riktigt USA. Feta människor precis överallt! Såg knappt en smal människa på hela helgen. Välkommen till mid west USA fick jag höra. Haha. Helt otroligt!
Och där bor Karro typ. Vilken chock du skulle få om du verkligen kunde komma och se vart och hur jag bor!
Bröllopet var ju även på lördagen och det var jättefint! Det var utomhus i en jättefin park. Sen var det förrätt, huvudrätt och tårta och självklart dans efteråt. Runt nio åkte jag och mina små pojkar hem och sov. Eller jag tittade på filmen Road Trip, den är ju lika sjuk varje gång.
Idag, söndag, blev det frukost med släkten på Ihop. Så Ida, jag fick mina pannkisar!

Har lärt mig måånga saker här i USA. Kan göra en väldigt lång lista. Men det sjuka är att jag faktiskt inte har så mycket emot att flyga längre. Tro det eller ej. Sov både på flyget till Indiana och tillbaka!
Hoppas det går lika bra på tisdag nästa vecka! Och inte att jag mår illa osm förra gången.

Tack så mycket världens bästa värdfamilj för ännu en toppenhelg och resa!

Nu ska jag börja titta på SATC 2

9 dagar (8 när ni läser det)
Helt otroligt

You stay classy Sweden



Kommentarer
Mamma

Vad fin du är. Tur att vädret var bättre på lördagen eftersom bröllopet var ute. Ja nu är det bara 8 dagar kvar - undrar vilken väg jag ska köra till Arlanda, har inte riktigt bestämt mig än. En liten sväng här och där och vips är jag vilse, men det brukar ju alltid lösa sig på något sätt. Haha, snacka om dåligt lokalsinne. Kram Mamma

2010-06-21 @ 09:19:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0