Löördag

Hade ställt klockan på 8.30 idag. Då gick jag upp och sprang. Och då var det liiite svalare i alla fall. Blev en mil, sen frukost och sen stack jag ut till stranden igen. Men det var lite molnigt så jag valde att spendera pengar i Greenwich istället. (Det har ju dock varit sol hela dagen sen bara för det)
Jag köpte ett par fina träningsshorts på Lululemon och nya trosor på Vickan´s. Gick även till ett ställe där jag fick göra min egen sallad och den blev mums!
När jag var i stora staden Greenwich ringde Lotta och frågade om jag ville med till gymmet ikväll och visst, jag är inte sen på att ställa. Så vid fem åkte vi dit. Jag körde dock bara den älskade stair mastern i 20 min och armhävningar och bål. Sen var jag klar. Inte så konstigt kanske..
Nu när jag kom hem åt jag makaroner och köttfärslimpa och så har jag gjort fransk manikyr på mig själv. Denna gången blev det faktiskt ganska bra!
Det är jobb även ikväll men det känns helt okej. Jag känner att jag har behövt ta det lugnt den här helgen och bara koppla av. Är det fin väder imon (snälla) så ska jag sola på förmiddagen och sen på au pair-möte.

Grattis studenter, hoppas ni har haft en kalasdag!
Det är ju helt sjukt att det är ett år sedan jag själv tog studenten..

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Ja det är verkligen helt sjukt hur fort detta året sedan studenten gått, känns inte så länge sedan. Det var en härlig dag trots att vädret inte var det bästa. Kram Mamma

2010-06-06 @ 12:02:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0