Ny vecka - igen

Ny vecka - nytt liv.
Alltid mitt motto på måndagar, vilket egentligen ska betyda att jag ska börja vara nyttig igen men det slinker ner en godsak emellanåt ändå även att jag verkligen lovar mig själv.. hm.

Idag var det jobb mellan 8-14. Gick ganska snabbt ändå även att det kändes segt i början. G hade träning först, sen var han på playdate med U och W var hos grannen och lekte så jag fick mig en lugn stund.
Sen åkte vi till poolen och badade och åt lunch.
Där efter gjorde jag några ärenden åt U och vek tvätt. Sen var klockan halv fyra och jag skjutsade hem Ws kompis och sen fick jag sluta. Åkte då till posten och skickade hem ett paket med lite kläder för att göra lite mer plats i resväskorna. Ekorre är vad jag är. Samlar på mig precis allting.
Men tror faktiskt jag kommer få ner allt jag vill i väskorna nu, kanske kommer väga lite för mkt bara men det är väl bara att se glad ut och betala antar jag?

Försökte cancellera mitt membership på gymmet men var tvungen att ha något som bevisar att jag ska flytta, något med min adress i Sverige på. Har jag det? Nej.
Kom hem, plockade lite bland kläderna och sen hade jag ett långsamtal med Lisa. Därefter var min motivation till att springa på noll, men jag gjorde det ändå och det kändes ovanligt bra. Även om vaderna har kännts mer det sista så ignorerade jag dem och spraang!

Nu efter ännu mer plockade med resväskorna så ska jag sova.
Gonatt och

You stay classy Sweden


Bild från bröllopet i lördags. Hahahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0