This is it

Jobb mellan 8.30-18.00 idag. Lång dag men hade bara W. Mellan 9 och 10 var han hos grannen och lekte, sen tittade vi lite på tv, sen cyklade vi till stranden och lekte sen cyklade vi hem till en av hans kompisar. De lekte och vi vuxna satt och stekte. Sen när vi skulle gå och hämta O så öppnade sig hela himlen så vi gick i tofflor med paraply, riktigt kul faktiskt och skönt!
Sen gick allting fort till klockan sex så det var nemas problemas.
Dagens största problem har dock varit att packa och att det inte skulle väga för mycket.. Slutade med att jag fick lägga ca 5 kg i en av familjens väskor. Men har man varit här nästan ett år så har man.
Har i alla fall fått ihop allt så det är skönt. Bara lägga i lite till i handbagaget imorgon. Vid 14.00 kommer blien och hämtar oss sen flyger vi ut runt fem tror jag. Landar i Svea Rike på onsdag morgon.

Jo förresten, jag och Lotta sprang ett halvmaraton igår! Fy vad kul det var. Sprang hela så jag är stolt. Var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Gbg-varvet nästa!

Hade sedan en hejdå-middag här hemma med ett gäng. Tacos hade jag lagat och det var riktigt gott.

Nu är jag riktigt trött och måste sova. Jobb imorgon mellan 8-13 innan vi far.

You stay classy Sweden
I´ll see you soon then









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0